Poradnik: Chcę zmienić grupę taryfową. Co się z tym wiąże?

Odpowiadamy na pytania klientów.

Zmiana w obrębie tej samej grupy taryfowej, np. zmiana z taryfy C21 na C22a czy C22b, wiąże się z wizytą przedstawiciela RWE i przeprogramowaniem licznika. Zmiana grupy z C na B wymaga natomiast zmian technicznych, przyłączy w lokalu i często też zmiany mocy. W tej sytuacji decyzja należy do operatora RWE Stoen Operator, który wydaje zalecenia techniczne i określa warunki do spełnienia. Klient będzie musiał dostosować swój układ pomiarowy do tych zaleceń. Warto pamiętać, że ze zmianą taryfy wiąże się zmiana cen, według których rozliczany jest klient, oraz podpisanie nowej umowy. Grupę taryfową można zmienić tylko raz w roku.

Jeśli mają Państwo pytania natury ogólnej dotyczące, np. funkcjonowania licznika, płatności czy innych zagadnień, zachęcamy wysyłania e-maili na adres: newsletter.biznes@rwe.pl Na pytania odpowiemy na łamach niniejszego newslettera.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.