Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów świętuje 1. urodziny!

Rok temu w trosce o komfort naszych klientów uruchomiliśmy Elektroniczne
Biuro Obsługi Klientów. Już ponad 32 000 klientów przekonało się, że e-bok ułatwia życie.

Zaloguj się do e-bok

Cieszymy się, że coraz więcej klientów RWE deklaruje zadowolenie z e-bok, wskazując na takie zalety usługi, jak:

  • dostęp do podglądu ostatnich faktur
  • możliwość sprawdzenia aktualnego stanu konta
  • możliwość przeglądania historii finansów
  • dostęp do historii zużycia energii

 

Przedsiębiorcy korzystający z usługi chwalą serwis
e-bok.rwepolska.pl za to, że:

  • operacje wykonuje się tu łatwo i wygodnie
  • dostępne dane są aktualne
  • strony szybko się ładują
  • proces rejestracji jest szybki i nie sprawia kłopotów
  • nawigacja na stronie jest zrozumiała, intuicyjna
    i przejrzysta

Jedną z zalet e-bok jest dostęp do podglądu ostatnich faktur oraz historii płatności. Na stronie e-bok.rwepolska.pl możesz:

  • pobrać aktualną fakturę w PDF
  • dowiedzieć się, ile należy zapłacić za zużycie energii elektrycznej
  • sprawdzić termin płatności za energię elektryczną
  • przejrzeć historię płatności

Ten wpis został opublikowany w kategorii Archiwum i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.